Saturday 14 May 2011

Derap

wah pejam celik aku hampiri majlis pentauliahan
setelah hampir tiga tahun mengabdikan diri pada latihan
sudah sampai masanya aku akan ditauliahkan
manyak syok oh I bagitau you

bukan senang nak senang
ungkapan yang selalu meniti dimulat pegawai kadet dan jurulatih
x kiralah time training berat atau pun time santai
ungkapan yang benar-benar dirasai dan dirindui satu masa nanti

hari ini aku prepare barang nak pegi latihan senin ni berlangsung selama 3 minggu
x lama pun kan,tapi sangat menyeksakan bagi orang yang x biasa
mana x nye bangun pagi pukul 5.30 siap-siap pukul 6.30 dah baris
sampailah petang tu pun kalau jurulatih bagi balik (dapat tidolah)

Ini jalan yang aku pilih
x dapat join ATMA join PALAPES pun ok pe

sebenarnya aku memang x sabar nak training ni
sebab lepas ni banyak kawad habis lah hitam aku nanti
biarlah orang kata aku anak keling sekali pun aku tetap aku
biar putih tulang jangan putih mata

apa yang sedihnya aku dengar kali ini x da pertandingan akan diadakan
bola tampar,8 km dan bola jaring.
kurang serilah nampaknya kali ni.
ape pun kita semua kene prepare mental dan fizikal mana tau
ada perubahan disaat-saat akhir ni

hope sahabat seperjuangan batch 19 sudah bersedia untuk latihan kali ni
walaupun tidak ramai yang akan melapor latihan 3 minggu ni
dan x lupa pada yang LI wat yang terbaik dan jaga nama baik company
Good luck guys

Lagu tema Darah Satria

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...