Tuesday 10 May 2011

No Ending

Ngelak moto langgar train.
ngelak train langgar lori .
niat baik jadi lain.
trima jer lah dol apa nak jadi.

sekarang skrip cerita aku makan kusut
lepas ni aku x da dah nak ngelak
aku nak langgar jer
sebab aku bwak jentolak.

aku kene sekolah dengan mak aku rini
dia kata aku lembik sangat dengan pompuan
apa aku ni x ckp tegas ker
bila dok pikir balik memang ada betulnya

Dia suruh aku tinggal kan pompuan
suruh cari duit kumpul harta dunia akhirat
rasa berat sangat nak wat
tapi kene wat sebab redha Allah terletak pada redha ibu bapa

Nampaknye aku kene bukak balik master plan aku semula
nak kene edit lah pulok
realistik 30 discount 28
mak aku setuju sangat cadangan tu
sebab dlu pun aku pnah propose umor 30 kat die nak nikah
so masih valid lah umor tu

cuma aku nak capai sasaran tu aku kene wat homework n fieldwork skit
yelah bukan ape nama pun org pengurusan
so kene men lah ngan SWOT, strategi dan marketing kan
bukan bisnes je pakai tu betol x.

pape pun doakan aku suksess

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...