Tuesday 5 April 2011

Kenangan semasa di UTM Semarak

                                                    
Tadi aku saja tengok gambar-gambar lama aku.Tengah tengok tu aku ternampaklah gambar time diploma dulu.
Gambar satu & dua ni masa aku sem 3 kalu x silap aku.Ni masa pisen subjek corporate marketing.Wah ni pun aku ingat antara pisen aku yg terbest aku penah wat sepanjang aku belajar.
Masakan tidak en shafie (lecturer) bagi task suruh develop product untuk
dipasarkan (simulasi jerk).Tu jam aku din & nua pun duk fikir apa lah nak
nak wat ni.Macam-macamlah kua aku pun x ingat dah apa dia.last skali
kitorang sepakat nak develop product yang berteknologi hasilnye kita
wat gabungan pen,pendrive & laser pointer pehhhh.cam ner lah nk gabung tukan.Pe lagi kita designlah guna autocad dengan develop marketing plan.Bayangkanlah pen cam parker tu nak sumbat barang-barang ni.Lepas je pisen kene jadi panel utk group wari.aduh yg ni pun lawak group smua laki tapi wat barang pompuan (tuala wanita) lagi plik design diorang.Cam ner design tu rahsia & sangat pelik. 
 
Gambar tiga ni,masa hari raya pas pegi umah nua pegi plak umah Z kat klang.Jauh beb dr KL nak pegi Klang konvoi moto plak tu cam Azroi gile2 remaja.Gambar ni kat masjid benti solat zohor jap sebelum jalan masuk kampung Z.Dari bawah kiri zul,mukhlis,wari,faris & mini.Atas kiri korang dah taukan sapa.



Gambar last ni masa hari-hari penghujung aku diploma.Budak kelas aku wat program g Pulau Pangkor.Semua seksyen 28 join ada gak yg x dapat atas sebab-sebab yg x dapat dielakkan.Saat ni paling manis masa diploma semua enjoy kitorang duk dalam dorm semestinya asing laki pompuan kita wat jungle treking,snokling,kayak dan tarik tali.Ntah bile lagi dapat kumpul cam ni lg.

Ni semua dalam kenangan banyak lagi sebenarnya gambar diploma aku.Harapan semua member diploma ni nantidapat keje yang baik-baik dan dapat berbakti pada negara.Setakat tu je nak tulis

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...